دروغ و اون؟؟




وحشتناکه!!

وقتی می فهمی که چه کسایی بهت دروغ میگفتن!!

چه کسایی؟؟

همون کسایی که حاظر بودی قسم بخوری از همه صادق ترند!

همون کسایی که سال هاست با اونایی

همون کسایی  که از همه بهت نزدیک ترن

همون کسایی که ...

همون کسایی که ...  .

این وحشتناکه!


اونوقت من باید بخندم؟؟؟

من باید شاد باشم؟؟

همون آدما بد جور زدن تو ذوقم!!

همون آدما بد جور شادیمو پرپر کردن

اونا لبخندمو کشتن!

اما

من باهاش کنار میام

باید باهاش کنار بیام

تا یه مدت دیگه میشم مثل قبل

خوبو و خوش و شاد

اما قلبم!!

هر لحظی میشکنه

حتی یه درصد هم احتمال نمیدادم

دروغ  و  اون ؟؟؟؟ نه هنوزم نمی خوام باور کنم!


نظرات 3 + ارسال نظر
ترگل چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 15:49 http://http/www.nanaz-80.loxblog.com

جان مادر بی خیال شووووووووو

نه حقیقت داره
بی خیال شدن نداره مهمه
یه نفر کلی بهت دروغ گفته میفمی ؟؟؟؟؟؟؟؟همیشه همیشههههههههه

عارفه سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 16:20

از محدثه پرسیدم چقد درس خوندی میگه هیچی فقط درسارو یه دور کامل کردم....
از نظرت الان هیچی درس نخونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به نظر من اون اشتباه کرده!!!خوندن علوم و ریاضی اشتباه محضه چون تو امتحان نهایی نیستن

عارفه جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 12:05

کی بهت دوروغ گفته حالا؟؟؟؟
بگو بزنمش...

هعیییییییییییییییییییییییی
تو نمیزنیش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.