یلداتون مبارک دوست جووووونام

یلدا شب پیوند دل و خاطره است
دیدار من و برف لب پنجره است
یلدا شب هندوانه و فال و غزل
کار من بی تو ولی یکسره است.

ای دوستان خوبم

ای دوست برایت دیوانه شدم....

ای دوست به انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدم به خاطرت کافی نیست ؟!
برگرد و نگاهم کن و یک جمله بگو
تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست ؟!

یه دوست خوب تو شرایط سخت مثل یک قهوه تو هوای سرد




لذت داشتن یه دوست خوب تو دنیای بد
مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم تو هوای سرده
درسته که هوا گرم نمی کنه ، ولی آدم که دلگرم می کنه . . .

واس یکی از دوستام













شازده کوچولو میگفت:
گل من گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود
اما ماندنی بود . . .
این بودنش بود که او را تبدیل به گل من کرده بود !

حالا
.منم همینطور


پست ثابت





توضیح نمیخواهد




تمام خواهش من یک جمله کوتاه


است



دلی که به تو سپرده ام



به غم مسپار 














با نوشتم) کپی ممنوع !!  در مواردی که نوشته خودمه (تو برچس


یه روزایی دلت میگیره از دوستات



یک روزهایی هست...
دلت می گیرد از نزدیک ترین آدمهای زندگی ات!
همان دوست هایی که با دنیا هم عوضشان نمی کنی!

زمانی که نگاهت هم نمیکنند

سخت است بفهمی عزیزترین کسانت می رنجانند تو را!

همان هایی که دم از معرفت می زنند!
یک روزهایی می فهمی که چقدر میان این همه "آشنــا"...
"غــــریبـه ای"...!!!

و چقدر برای دیگران غربت درست کرده

دیگر اینچنین نخواهم بود

هوای دلت باز ابری شده ... .




هوای دلت باز ابری شده
چرا غصه داری بگو چی شده
از اول دلت قسمت من نبود
بگو آخرش قسمت کی شده

چه بغضی نشسته تو لحن صدات
چقدر گریه کردی بمیرم برات
باید راهم از تو جدا شه ولی
منو حبس کردی تو عمق چشات

چقد گوشه گیری، کجا داری میری
واسه کی قراره از امشب بمیری
همش بیقراری، همش بغض داری
میخوای مثل ابر بهاری بباری

دیگه خستم از خواهش بی اثر
بیا هر چی داری از اینجا ببر
آخه من به هر در زدم وا نشد
همینه که موندم همش پشت در

حالا که نگاه تو غمگین شده
فضای اتاقم چه سنگین شده
بشین قبل رفتن واسه من بگو
چرا آخر قصه مون این شده

کلا بی خیال


↩من بیخیال خواب↪

تو بیخیال بخواب

همینه که میگن

بدی

چیه حالا

ناراحتی


امام عزیزمون


جیگرشو داری یه چیزی بهت بگم؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امام زمان(عج)فرمودند:


باهرگناهی که میکنی یه سیلی تو صورت من میزنی!!!