نازنینم

نازنینم علی رغم پست پیش دلم خواست که یه وبلاگ جدید به نام تو بزنم

اما مثه اینکه دوباره باید کم تر سر بزنم

انشالله سال آینده میسازمش

میبینی چطور دور افتادیم ؟؟

من یه سال دور از همه میمونم

و تو در دانشگاه دوستای جدید پیدا میکنی . قبلا غصه داشتم نکنه با کسی دوست صمیمی شی .. بیش تر از من

الان فکر میکنم چه بیرحم بودم . اگه دوست داشتم باید برات بهترینو میخواستم

امیدوارم تو دانشگاه با ادمای فوق العاده ای آشنا بشی

کلی ذهن مهربون و خلاق و دوست داشتنی      فقط این حقیرو از یاد نبر

نمیدونم . حتما درطول امسال به وب خودت و خودم سر میزنم اما واقعا نمیدونم چی بزارم اگه بخوام از احوال خودم بزارم خیلی غم ناک میشه

اگه چیز دیگه بزارم دروغ میشه

چه میشه کرد . حقیقتو میزارم . اما نگرانم نشو

See the source image

تو برو ، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم :


باشد ، برو خیالی نیست …

آخرش قشنگه وقتی که دست تکون میدی و این دله که تنگه

اونو با دست نشون میدی و اون شبای بعدش آخ اون شبای بعدش♫

♫میمیره تو دوری این دل بی صاحب تو غمو دیونه نبودی♫

آخرش یه من میمونم یه تو د قلب نداری که تو

یه من میمونم یه تو

♫من که بی قرارتم این ورا یکم باش♫

♫این شرایطم کاش، یکی مثل خودت بام رفیق بود♫

♫ما که کم نخوردیم از آدمای ناجور♫

♫همه خوبم از دور ولی زخمی که تو بهم میزدی عمیق بود♫

یه من میمونم یه تو

(طلیسچی)


اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست …


تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

سلام

دوستای عزیزم

یه مدت طولانی 3 ساله نبودم که به خودمم خیلی سخت گذشت

به هر حال مثه اینکه بلاگ اسکای یه تغییراتی کرده .

نمیتونم قالب دیگه ای بزارم .شاید یادم رفته ! شایدم مال تغییرات بلاگ اسکای . چون وبلاگمو خیلی دوست دارم بخاطر قالب تعطیلش نمیکنم

مجبورم از زیباساز ها بیش تر استفاده کنم

نارنینم امیدوارم بتونم دوباره برات بنویسم                   

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری هفتم www.pichak.net کلیک کنید


فقط باش...

                                                

همین که هستی کافیست...!


دور از من.....!


بدون من....!


چه فرقی میکند؟؟؟


گل میخری!! خوب است!!


برای من نیست؟!


نباشد!!!


همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست.....


دلخوشم به این حماقت شیرین...

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net