یادش ب ی خ ی ر

✔ تاب تاب عباسی

✔ یادش بخیر اون بازی

✔ چقدر قسم میدادم خدا منو نندازی

◆ اما حالا ✖ تاب تاب عباسی

✖ خدا خستم از بازی

✖ دنیا چقدر تابم داد

✖ کاشکی منو بندازی

.....................

مدرسههه تموم!

سلام سلام و سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

واااااای خدا از شادی در خود نمی گنجم!!!

خیلی شادم امتحانا تموم شد!!!!!

ههااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا     هههههههههههههههههههههههههههههههه     یک نفس راحت!!!!

البته امید وارم!!!

یک سلام از روی آسودگی!!

یک سالام پر از انرژژژژژژژژژژژژژژی!!!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

البته همین جا باید بگم برنامه تابستونم  شلوغ تر از زمستونه!!  ولی خب!!! دیگه دلهره ای وجودنداره!!!هرچی شد ! شد !! هرچی نشد هم خب نشد دیگه!!!


راستی من هیچ ایده ای ندارم!!!!بگین ببینم چه جور پست هایی میخواین؟؟؟

میخوان درباره کتابایی که میخونم بگم؟

یا از تجربیاتم؟؟خخخخخخخ  چقدرم دارم!!! منظورم خاطراتمه!!

یا آموزشی باشه؟؟

یاهنری؟؟؟


راستییییییییییی!! دیروز جشن داشتیم چون دیگه از اون مدرسه میریم!!

همه گریه میکردن و اشک میرختن و همو بغل میکردن!!!!  حتی مامان دانش آموزا و حتی معلما!!!!

جز چندتا که من از اونا بودم!!  گریه نکردم تازه خیلی هم شااااااااااااااد بودم!!  خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

همیشه من و اکثر بچه ها و تعداد زیادی از معلما آرزوی اتمام مدرسه رو داشتیم ولی نمیدونم چرا حالا که توم شد اونا گریه میکردن!!!

این تجربرو ههممون داشتیم وبار ها از هم جدا شدیم ! ولی نمیدونم چرا امسال برای دوستام  مهم شده!واقعا نمیدونم چرا گریه میکردن؟؟؟  در طول سال کلی دروغ گفتن و همو پیچوندنو حسودی کردن!! و به معلما بدو بیرا گفتن و دلشون از دست اونا خون گریه میکرد!ولی  واسه دوری از هم و معلما گریه میکردن !! وقتی با هم بودن باید انسان های خوبی میبودن!!! باید قدر میدونستن!!  مثه من!!(الکی مثلا )

تازه ما هروقت بخوایم میتونیم دوباره  همو ببینیم!!!

من که خیلی شادم! و تابستون شلوغ و پر هیجانی در راه دارم!! امیدوارم به همشون خوش بگذره و موفق بشن!



به بالا نگاه کن! به او



هرجایی که باشی میتوانی به بالا نگاه کنی!

پس نگاه کن!

آنجا کسی است که سالها انتظار همین نگاهت را میکشد!




نخواب



نازی  هی میخوام اینو بهت بگم اما یادم میره!!!

ما وقتی بمیریم به اندازه کافی وقت داریم بخوابیم!!

پس از برنامه هات خواب نباشه !!! سعی کن کار کنی!! تا وقتی مردی راحت بخوابی!!!


این تصویرا منو یاد ..... میندازن


نازنین




نسرین




نوشین




محدثه





بهار





صمانه




نرگس




یاسمین



فاطمه     ج







تکتم




مهدیه  (اص)



یاسمن



ماجده!!!