هرگز گمان مبر که از یاد تو غافلم گر مانده ام خموش خدا داندو دلم

سلام نازنینم

!!!!

خداااااایاااااا  انگار قانونی نیس منم کلی عصبانی شدم !!!!!

یه مشت آأأأأأدم بد!!!

خب باید از همون اول میگفتن !!!

ولی بیا مثبت نگر باشیم اینجوری رفتو آمدت راحت تره

آخر هفته هاهم میتونی راحت بری هرجا میخوای!!

میدونی مشهد مسافرتش خوبه ! آدمای که اونجان زیاد راضی نیتن!

(البته میدونم حرفام زیاد هم آروم کننده نیست ! و میفهمم وقتی آدم حالش خیلی بده و بقیه هی مثبت نگری میکنن  چه بده )

نازنین من ! قلبتو بزار جای قلب من ! تو شایستگیت خیلی بیش تر از اینهاس و یه روز  بهشون میرسی

کم کم یادمون میره همه چی ! این که دقیقا به اون چیزی که میخوایم نرسیم ! به اون چیزی که بااااید بهش میرسیدیم . حداقل طبق عدالت

یادمون میره

نازنین؟؟؟ من آخرهفته پیش رفتم کانون !!! خیلی بد بود ! چقدر بقیه بد نگاه میکنن به پشت کنکوریا !!!!  کلی عذاب کشیدمو سرم همش پایین بود که چشم تو چشممشون نشم !! فکر کن من یه سااااال  جااموندم !! یهسال از زندگیم جاموندم .

نازنینم میدونم الان به دانشگاهت عادت کردی و دوستای خوب پیدا کردی

برای منم دعا کن که سرانجامم خوبباشه

هرگز گمان مبر که از یاد تو غافلم                               گر مانده ام خموش   خدا داندو دلم

....................................................................................................................................

نازنین عزیزم من روزایی که آزمون بدم میام وبم و به وب تو هم سر میزنم . ببخشید واسه تلگرام

میدونی حتی احتمال قطع نت هست . باید مواظب باشم