روز دختر



Image result for ‫عکس فانتزی‬‎


روز دختر مبارک ! نازنینم!!





Image result for ‫شعر دلتنگی‬‎


یادت هست؟؟


Image result for ‫عکس فانتزی‬‎




زمانی اینچنین بودیم !!


نزدیک هم


یادت هست؟

گذشته





Related image




هرشی به عقب برمی گردم !!!

کاش این خواب ها طولانی تر بود

شما!!



مریم   ر



Image result for ‫عکس فانتزی‬‎




یاسمن

Related image



بهار 




Related image





نگان و تکتم



Related image



سمانه



Related image



نسرین

Related image


سرور ز


Image result for ‫عکس فانتزی‬‎


ریحانه    ف

Image result for ‫عکس فانتزی‬‎





نازنین  .  نگان . نوشین (شبیهمونه خداییش)

Related image

این زمستون

Image result for ‫عکس فانتزی‬‎


تا حالا صد دفعه شهرو واسه دیدن تو گشتم

با خنده رفتم این راه و ولی با گریه برگشتم

بر گرد

 بر گرد

برگرد دوباره پیشم بی تو من دیوونه میشم

نمی دونی که چقد هواتو دارم

حرفی و که جا گذاشتی زخمی که تو سینه کاشتی

من تموم یادگاریاتو دارم

برگرد دوباره پیشم که دارم دیوونه میشم

بس که تنهایی نشستم پشت شیشه

برف و بارون که بیاد این زمستون که بیاد

میدونی تنهاییام چند ساله میشه

من به بارونا سپردم به خیابونا سپردم

که مواظب توئه دیوونه باشن

به خود خدا سپردم به همه دنیا سپردم

که هوای عشق من رو داشته باشن

که مواظب توئه دیوونه باشن


هنوز هم !!!


Related image



تنها ترازهمیشه..درایوان نشسته ام


ماه درشت....-یاس بهزارپر-


ماه درست....-باغ کبوتر-


ماه تمام..تازه وتر..


برآبهای نیلی شب..بال می زند


من نیزپابه پایش...بابال بسته ام


تنهاترازهمیشه...جان می ام تهی است جام غمم پراست..


وزجام دل مپرس..کاین جام را به سنگ صبوری..شکسته ام


شب..هم ره نسیم وستاره..باکاروان باس وکبوتر تا کوچه های سپیده


آهسته میرود......


من نیز پا به پای سه تار شکسته ام....


«فریدون مشیری»