مباااارکه نازنیییین عزییییییزمممممممم

نازنیم

نمیدونی چقدر خوشحالم

شاید باورت نشه که دارم اشک میریزم و تایپ میکنم

وقتی نتایج اولیه کنکور اومدو دلخواهم نبود فکر کردم دیگه نمیتونم از ته دل بخندم

نازنینم ولی الان دارم میخندم و گریه می کنم

یه چیزی انگار که خودم قبول شدم . تا همیشه واست خوشحال میمونم

از ته دل برات خوشحالم

نازنینم   .     بهترین من    .

امیدوارم همیشه موفق و خوشحال باشی

خیلی سخته بی بهونه میوه های کال و چیدن

بخدا کم غصه ای نیست چند روزی تورو ندیدن

نازنینم برای من بنویس که محتاج کلماتت هستم

بنویس تا هرزگاهی به  تردید مرده  بودم پایان دهم  !

بدانم که به یادم هستی برای زنده بودم کافی است

(منتظر پست هات هستم )

 

وقتی تو میری عزای دریاست ... .

چون بی آسمون اون خیلی تنهاست  ...  .

..

..

..

نااااااااازنین من تو عااالی هستیی خیلییییییی خیلیییییی خوشحالم خیلییییییی

آرزو دارم بهاران مال تو

یه سبد گل های خندان مال تو 

تمام این مدت برای تو استرس داشتم و نگران بودم نکنه اونی نشه که میخوای ولی الان انگار دارم پرواز میکنم 

نازنین من !        

نااااازنین من نمیبینمت احتمالا باز ولی به یادتم مطمن باش

هرگز گمان مبر که از یاد تو غافلم

گر مانده ام خموش  خدا داند و دلم

آرزوی بهترینارو دارم واست

یه دانشگاه خوب

هم کلاسی های خوووب

هم خوابگاهی های خوووب

یه دوره  عااااااالی یه تجربه ی نظیرر

و اما در اخر  

نازنین من   : تنها از یک چیز مطمنم    دلم !!  دلم بازهم  بد جور برای حضورت تنگ خواهد شد  ):

نازنیم دوستت دارم

و به تو قول دام که از غم ننویسم . یادم هست

                                

نازنین بی قرار

اگه این ماه هنوزم پشت ابره اگه این قصه پر از آه من و توست


یه جهان عشق در حال تپیدن تو ضمیر ناخودآگاه من و توست 


 نازنین بی قرار


از فریب روزگار


خم به ابروت نیار 


 گاهی شاید هر کدوم از یه طرف رفتیم و این همه حادثه رو از چشم هم می دیدیم


من و تو پاش بیفته سپر بلای هم میشیم و واسه هم زندگیمونم میدیم


نازنین بی قرار


از فریب روزگار


خم به ابروت نیار 


 اگه تو پستوی خونه عشقو پنهون کردی اگه گاهی از کنار بغض هم رد میشیم


توی هر لحظه ی این زمستون طولانی ما همیشه فکر برپا کردن آتیشیم 


 نازنین بی قرار


از فریب روزگار


خم به ابروت نیار