به افتخار فاطمه



farvardin (8)

منو از جاده نترسون / حتی با پای پیاده
کوری هر دو تا چشمام / مال گریه ی زیاده
یه نفر یه آینه از غم / در مقابلم گرفته
چی بگم با چه زبونی؟ / آی خدا دلم گرفته
چی ازم به دل گرفتی / که ازت فاصله دارم
عشق مهربون دیروز / خیلی از تو گله دارم
یه دخت تیره بخت و / که ازش مونده یه سایه
این روزا سکوت خیسو / جاشو داده به گلایه

♫♫♫

منو از جاده نترسون / حتی با پای پیاده
کوری هر دو تا چشمام / مال گریه ی زیاده
یه نفر یه آینه از غم / در مقابلم گرفته
چی بگم با چه زبونی؟ / آی خدا دلم گرفته

مـــــــن خودمو تو آینه دیدم
درد تنهایی کشیدم
ولی باز یه تار موتو

به همه دنیا نمیدم
توووووو چرا اینقده سنگی؟
داری با دلم میجنگی
منو تنهایی و فکرت
وای چه احساس قشنگی

چشمای من رو به جهانم بسته بود

قلب من از تموم  دنیا خسته بود

خسته بود و دیوونه بودم

خسته بود من ولی خودم نبودم

خسته بودم که به یادتو رسیدم

یادتم قشنگه من با اون به ارامش رسیدم

ندیدمت بگم خیلی قشنگی!

قشنگی اما تو هرچی که هستی!

آروم آروم لبخند ستاره پیدا شد

با یاد تو این ویرونه دل آباد شد

در کنار لحظه های بی کسی

تو شدی تنها برام دلواپستی

تنها که نبودم اما کمبودی چقدر

تو که بودی اما  یادتو نبودم من چقدر

لحظه هام تباه بودن و سیاه

بودن حتی با وجود راه و ماه

ساکت و اروم من اینجا  نشتم

با یاد تو من از گذشته هام ولی چه خستم

ساده آروم اما همه مشکونن چقد بد!

چجوری باز باید بشم همون آدم خیلی  بد؟

بد بودم مثل همه همین لان

نمیدون حتی شاید بد باشم همین الان





خستم از تموم دلخور بودنا

من که بخشیدم ولی فقط بخاطر خدا

من واسه بد امدن بهونه ها زیاد دارم

اما آرامشمو بیش تر از اینا دوس دارم

ته قلبم پر از غصه برای اون دله

که منو نمیدونه هنوزم از من دلخوره

ته قلب هرکسی پر از خوبای و بدا

من شدم  اول خط  قلب اون جزو  بدا

اما  نمیدونه که بد کرده به من!

حالا با این همه نادونیا غمگینه ازم

نمیدونم چیه اسم این احساس غریب

ینی این خوب بودناش چیزی نبوده جز فرب؟




............................

شایدم دلش بده

تظاهرش حال منوبهم زده

............................

بیخیال





اینجا در  سرزمین سنگی آدم ها

میدانم

بیخیال

نشدنی است








عید هم نزدیکه هااا


خواهر




همیشه دنبال  یکی بودم که  پیدا بشه و واقعا مثل خواهرم باشه!!!

اما اینجور که پیداست هر گز نمیشه!!

هعی این از شانس ماس دیگه!!


خدا یا دمت گرررررررررررررررررررم

بازم خودت که هستی !

خواهر که ندادی بجاش باید سنگ تموم بزاری !

هه سنگ تموم 

آره 

هر وقت یادم میاد ندارمش! واقعا هوس سنگ تموم آخرو می کنم!

نمیدونم قسمت و خواست تو چیه!

ولی  زندگی شده سهم من

همه چی عالی

فقت جای اون که نیست خالی!

خالیه

اما بعضیا میگن نبودنش هم علیه

بعضی ها هم واسه داشتنش بهم پز میدن

همونایی که خودم وجودشونو بهشون نشون دادم

بازم خوبه خدا

از این یکی لحاضم ما شدیم درس عبرت

عـبـــــــــــــــــــــرت

و هی تو که خواهر داری!قدرشو بدون هرچی که هس لاقل هس





حواست به منم باشه




حواست به منم باشه ، دارم جون میکنم بی تو
چه معصومانه هر لحظه ، معنا میکنم دردو..
حواست به منم باشه ، هنوز درگیر احساسم
به جز تو حتی من گاهی ، خودم رو هم نمیشناسم
حواست به خدا باشه ، تو که اینقدر بی احساسی
تو که از من به جز اسمم ، نمیدونی نمیشناسی ،

حواست به منم باشه

خدایا از تو دلگیرم ، دارم از غصه میمیرم

چرا قسمت همین بوده ، که محتاج زمین گیرم

نه آغوشت میبینم ، نه اجابت میکنی دردم

یه کاری کن من از اینجا ، به آغوش تو برگردم

یه کاری کن که بیام پیشت ،

رو لبهام خنده پیدا شه نزارم منتظر بیشتر ،

حواست به منم باشه ، حواست به منم باشه

خدایا زندگی اینجا ، کنار آدما سخته…..تو دنیا هر کی بدتر بود ،

چرا بی درد خوشبخته خدایا کفر حرف من ،

نزار لبهام به حرف وا شه برای رفتن از دنیا ،

حواست به منم باشه…….

حتی فکرشم نمیکردم ... .




هرگز فکر نمی کردم همچین حسرتی بمونه رو دلم
حتی یک هزارم درصد هم احتمال نمیدادم از نرفتن به مراسم علی رضا روزگار ناراحت بشم
 اما و قتی گفتی جات خالی
با تموم وجود خواستم اونجا میبودم
همین که حتی اگه  واسه یه ثانیه به یادم بودی بهم حس قشنگی داد
و آرزوی بودن
تا حالا کسی این حرفو بهم نزده بود !!
حتی  الان که دارم مینویسم هم اشک تو چشمام جمع شده
!
خیلی رویاییه
اما
ببخشید من نتونستم
آهای گل زیبا


دوست ... .








گاهی به خدا نفس کشیدن سخت است

یعنی نفسی تو را ندیدن سخت است

با زور مسکن قوی خوابیدن

با دلهره از خواب پریدن سخت است

عاشق نشدی زندگی ات تلخ شود

تا درک کنی که دل بریدن سخت است

بعد از تو خدا شبیه تو خلق نکرد

یعنی که شبیه ات آفریدن سخت است

هر روز سر کوچه نشستن تا شب

از فاصله های دور دیدن سخت است

حقا که تو سهم من نبودی حالا

فهمیدن این درد شدیدن سخت است

باشد تو برو زندگی ات شاد ولی

بی تو به خدا نفس کشیدن سخت است




منو عقشم


عشقم که کسی جز اون نیست و لی



.

.

.

.


.



اینم عکس کسی که عقشمه

زیر بارون من و اوون





.

.

.

.

.

.

.

.

.


..