تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

سلام

دوستای عزیزم

یه مدت طولانی 3 ساله نبودم که به خودمم خیلی سخت گذشت

به هر حال مثه اینکه بلاگ اسکای یه تغییراتی کرده .

نمیتونم قالب دیگه ای بزارم .شاید یادم رفته ! شایدم مال تغییرات بلاگ اسکای . چون وبلاگمو خیلی دوست دارم بخاطر قالب تعطیلش نمیکنم

مجبورم از زیباساز ها بیش تر استفاده کنم

نارنینم امیدوارم بتونم دوباره برات بنویسم                   

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری هفتم www.pichak.net کلیک کنید


فقط باش...

                                                

همین که هستی کافیست...!


دور از من.....!


بدون من....!


چه فرقی میکند؟؟؟


گل میخری!! خوب است!!


برای من نیست؟!


نباشد!!!


همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست.....


دلخوشم به این حماقت شیرین...

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net


نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 17 مرداد 1398 ساعت 11:33 http://www.only-smile.loxblog.com

الهی من قربون تو رفیق با محبت بشممممم
ساعت 5 صبح بیداری پست میذاری؟؟؟♥

اون زمان شبا بیدار بودم روزا خواب
ولی الان درست شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.