برای بهترین نازنینم. ❤❤❤

سلام نازنین من ، 

بهت گفتم پست میزارم ، ببخشید دیر شد ... 

چند تا سوال بود می‌خواستم ازت بپرسم ،  ولی همش میترسم ، بشنویشون خودت میفهمی چرا ، 

 بزاریکیو ازت بپرسم تا تقریبا جواب همه سوالام مشخص شه ، 

اولش بگم که منو ببخش ، هنوزم بخاطر اتفاقایی که دوره اول افتاد ، و حتی کلاس ششم ، من لجباز بودم ، بد بودم واقعا ، وقتی ادم شدم موقه جدایی رسید ،  عذر میخوام ، 

من هنوزم بابتش غصه دارم. ، تو رفتی ، درگیر کارهای خودت شدی ولی من خیلی وقته تنهام ، و در سکوت ، 

هنوزم شبا خواب تو میبینم ، تو باهمام قهری ،ولی نمیگی چرا ،، تا منو می‌بخشی خوابم تموم میشه ، کاش ادامه میداشت  .. . 

نازنین بهم دروغ نگی ، صمیمی ترین دوستت کیه ؟   انتظار ندارم بگی منم ، بعد اینهمه سال چجوری میتونم انتظار داشته باشم .  اسمشو بهم بگو. ، 

جواب هرچی باشه  همچنان بینهایت ، دوستت دارم ،   

و یه سوال دیگه هم دارم ،ببخش بی ربطه ، کارت تبریک تولد خرداد پارسالت که بهت دادم ، تکراری بود نه ؟؟ببخشید من خیلی وقته همینقدر قاطیم ، نمیدونی با چه حالی واست درستش کردم ،  اون همه ایده هام بود ،، 

ولی امسال یه جدید میسازم. 

ببخشید باهات خیلی حرف دارم ، به اندازه ۵ سال نبودنت ،


 بنظرم مونت گومری خیلی بیرحم بود که بخاطر جذاب کردن داستانش ، انه و دیانا رو جدا کرد ، خیلی ،

میدونم قصه بود ، ولی بی رحمانه بود ‌.‌‌ . .    .

 

نازنین بهت یه پیشنهاد دادم که امیدوارم قبول کنی ، برنامشو بعد باهم میریزیم ، (انجمن شاعران ‌... )


راستی یه احساس عجیبی دارم ، که میگه یه اتفاقی افتاده که همه چیز عوض شده ، بگو همچین احساسی درسته ؟ 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.