غمگین مباش





نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

"سهراب سپهری"

چرا دل تو وا نمی شود؟




هوا بد است...

تو با کدام باد می‌روی؟!

چه ابر تیره‌ای گرفته سینه‌ی تو را

که با هزار سال بارش شبانه روز هم

دل تو وا نمی‌شود!!

"هوشنگ ابتهاج"

یه موقه زشت نباشه




میگم یه موقه زشت نباشه یه آدمی فقط منتظر 313 نفر باشه!!!!!


واکسن



خب سلام دوستان من امروز صبح رفتم واکسن زدم

خیلی وحشت آور بود ولی اصلا درد نداشت فقط در حد گاز گرفتن یک مورچه ناز کوچولو!!!!

اما اون خانوم گفتن درداش از این به بعد شروع میشه!!!هنوز که درد نگرفته امیدوارم همینجوری بمونه!!

و یه اتفاق افتضاح  که البته خوب شد فهمیدم!!!همه از آمپول میترسن ولی من حاضرم آمپور بزنم ولی دندون پر نکنم

اقاهه دندونای پایینمو دیدگفت سالمن !!!و اون موقه برقی ازشادی در چشمام دیده میشد آآآآآآآه       اما این طولی نداشت چون گفت دو دندون بالاییتو باید پرکنم البته اما پوسیدگیشون خیلی خیلی سطحیه  

آخرین باری که دندون پر کردم 5 تا 6 سال پیش بود  اصلا درد نداشت اما یه حس بد داشت انگار یه تراکتور داره رو مغرزت استارت میزنه و یه ادم داره رو دندونت حفاری میکنه و به من یه حس توخالی بودن میداد

امیدوارم اون حسا دیگه برام بوجود نیاد خدااااااااااااااااااااااااا کمکم کن بچه ها دعام کنین

دست دلم جلو چشم تو رو شد




همه چی مثل یه قصه شروع شد

دست دلم جلو چشم تو رو شد

حال چشای تو خوب بود از اول

امدی حال منم زیر و رو شد

عاشقتم با یه قلب شکسته

عاشقتم ولی خسته ی خسته

من همون که تو عالم و آدم

دلش و جز تو به هیچکس نبسته

تو رو می خوامت تو رو می خوامت

مثل دیوونه ها دوست دارمت

خیره می مونم به دوتا چشمات

تو رو با این چشما می شناسمت

تو رو می بینم تو رو می خوامت

آخه چشای تو جادویی

یه جور دیگه عاشقتم من

دل من عاشق عاشقیه



تو مثل قصه یماهی و دریا

تو مثل بغض تو سینه ی ابرا

تو مثل روزای بارونی خوبی

با تو عوض شده معنی دنیا

تو مثل ساحل خیس شمالی

مثل یه لحظه ی عالیه عالی

تو مثل واقعی بودن رویا

تو مثل آرزو اما محالی

تو رو می خوامت تو رو می خوامت

مثل دیوونه ها دوست دارمت

خیره می مونم به دوتا چشمات

تو رو با این چشما می شناسمت

تو رو می بینم تو رو می خوامت

آخه چشای تو جادویی

یه جور دیگه عاشقتم من

دل من عاشق عاشقیه


عروسک ^.^ منو دوستانم

منو دوستم نوشین قبل عروسی ها




منو دوستام هیچوقت

خخخخخ



منو دوستام وقتی میدونیم نفر مقابل داره دروغ میگه



منو دوستام وقتی خوش نمیگذره




منو دوستام هنگام مجبور شدن برای درس خوندن




عه!!دوستام هنگام بیرون رفتن



دوستام وقتی من گریه میکنم



و اکثر دوستام وقتی میخوایم بریم مدرسه!

دقت کن تنفررو تو چشمامون  ببین





منو دوستام وقتی یکی الکی قهر میکنه




منو دوستام وقتی امتانو به بد ترین صورت ممکن دادیم

چقدر خجسته ایم




منو دوستام در حال خیره شدن به آینده



منو دوستام درحال فضولی

خخخخخخ



ژس یکی از دوستام وقتی ازش عکس میگیرن

نوشین



منو دوستام وقتی گرسنه ایم





منو دوستام وقتیبا هم قهریم




منو دوستام بعد آمدن نتایج امتحان وقتی خراب کریم میخوایم نمره بدیم









مااااار های خوووشگل



مارای خوووووووشگل




تقدیم به فاطمه و صباا

خخخخخخ































کوه صبرم؟؟؟

زیباترین نقاشی های دخترانه



کوه صبرم از غمت مثل پر و کاه شده
یوسف از بی خبری کشته در آن چاه شده
قبله ام کج می شود وقتی نگاهم می کنی
قلب من از مهر چشمان تو گمراه شده
دیدمت یک لحظه و عاشق شدم یک زندگی
دل من بند به آن لحظه ی کوتاه شده
موی تو  یلدا شده بر صورتت مانند شب
در شب موهای تو چشمان تو ماه شده
در بهاران و خزان غمگین ترم با درد تو
بی تو قلبم از غمت اینگونه آگاه شده

تورا دوست دارم




نقاشی دخترانه

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!