مباااارکه نازنیییین عزییییییزمممممممم

نازنیم

نمیدونی چقدر خوشحالم

شاید باورت نشه که دارم اشک میریزم و تایپ میکنم

وقتی نتایج اولیه کنکور اومدو دلخواهم نبود فکر کردم دیگه نمیتونم از ته دل بخندم

نازنینم ولی الان دارم میخندم و گریه می کنم

یه چیزی انگار که خودم قبول شدم . تا همیشه واست خوشحال میمونم

از ته دل برات خوشحالم

نازنینم   .     بهترین من    .

امیدوارم همیشه موفق و خوشحال باشی

خیلی سخته بی بهونه میوه های کال و چیدن

بخدا کم غصه ای نیست چند روزی تورو ندیدن

نازنینم برای من بنویس که محتاج کلماتت هستم

بنویس تا هرزگاهی به  تردید مرده  بودم پایان دهم  !

بدانم که به یادم هستی برای زنده بودم کافی است

(منتظر پست هات هستم )

 

وقتی تو میری عزای دریاست ... .

چون بی آسمون اون خیلی تنهاست  ...  .

..

..

..

نااااااااازنین من تو عااالی هستیی خیلییییییی خیلیییییی خوشحالم خیلییییییی

آرزو دارم بهاران مال تو

یه سبد گل های خندان مال تو 

تمام این مدت برای تو استرس داشتم و نگران بودم نکنه اونی نشه که میخوای ولی الان انگار دارم پرواز میکنم 

نازنین من !        

نااااازنین من نمیبینمت احتمالا باز ولی به یادتم مطمن باش

هرگز گمان مبر که از یاد تو غافلم

گر مانده ام خموش  خدا داند و دلم

آرزوی بهترینارو دارم واست

یه دانشگاه خوب

هم کلاسی های خوووب

هم خوابگاهی های خوووب

یه دوره  عااااااالی یه تجربه ی نظیرر

و اما در اخر  

نازنین من   : تنها از یک چیز مطمنم    دلم !!  دلم بازهم  بد جور برای حضورت تنگ خواهد شد  ):

نازنیم دوستت دارم

و به تو قول دام که از غم ننویسم . یادم هست

                                

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 14:45 http://www.only-smile.loxblog.com

نسیم یه خبر افتضاح
امروز وسط ثبت نام دانشگاه پیامک دادن که ما ابتداییای منطقه رو به تربت حیدریه منتقل کردن
باید دانشگاه اونجا بریم
بدترین خبر ممکن بود
خیلی ناراحتم اصلا از اونجا خوشم نمیاد


چقدرررررر بی ادبن !!!
باید مثه آدم همون اول میگفتن!!!
ولی مزایایی هم داره ها

نازنین یکشنبه 24 شهریور 1398 ساعت 15:11 http://www.only-smile.loxblog.com

عشششششششششششششششقمی نسییییییییم
خیلی خیلی ممنونم ازت که اینقدر به فکرمی
برای تو هم بهترینا رو آرزو میکنم
امیدوارم سال دیگه بتونیم دوباره زیر یه آسمون و توی یه شهر باشیم
همیشه موفق باشی
دوستت دارم


خواهش
مرسی
زیر یه آسمون که همیشه هستیم
شهرمونم یکی شه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.