یادته؟

روزای خیلی طلایی یادته ؟ روز ترس از جدایی یادته ؟


روز تمرین اشاره یادته ؟ شب چیدن ستاره یادته ؟


شعر های کتاب درسی یادته ؟ یادته گفتی میترسی،یادته ؟


عکسمون تو قاب عکسو یادته ؟ بله بدون مکسو یادته ؟


دستمون تو دست هم بود یادته ؟ غصه هامون کم کم بود یادته ؟


چشم نازت ماله من بود یادته ؟ دیدن من قدغن بود یادته ؟


روزگار قهر و آشتی یادته ؟ هیچ کسیو جز من نداشتی یادته ؟


رویاهای آسمونی یادته ؟ قول دادی پیشم بمونی یادته ؟


روزای بی غم و غصه یادته ؟ ببینم اول قصه یادته ؟


عصر ابراز علاقه یادته ؟ خبر خوش کلاغه یادته ؟


دست گرمت تو زمستون یادته ؟ شونیه من توی بارون یادته ؟


واسه یه خنده اجازه یادته ؟ اونا که میگفتی رازه یادته ؟


یادته فال های حافظ تو حیاط ، یادته قسم جون شاخه نبات ؟


گل سرخ ها رو نچیدیم یادته ؟ یه روزی همو ندیدیم یادته ؟


شرط هامون سر صداقت یادته ؟ تو،تو مجازات خیانت یادته ؟


پنهونی سر قرار ها یادته ؟ تاخیر هات تو بهار یادته ؟


گوش ندادی به نصیحت یادته ؟ گشتنت دنبال فرصت یادته ؟


دستتو میخوام بگیرم یادته ؟ راستی تو ، بی تو میمیرم یادته ؟


دونه دادن با کبوتر یادته ؟ خاطرات توی دفتر یادته ؟


فال با نیت رسیدن یادته ؟ طعم قهوه رو چشیدن یادته ؟


واسه فال قهوه رو خوردن یادته ؟ روزی صد بار بی تو مردن یادته ؟


یادته دعا ، یادته دعای زیر طاقیا ، کنار بوته های اقاقیا ؟


زیر اون درخت گیلاس ، یادته ؟ با دو تا شاخه گل یاس یادته ؟


یادته گفتن راز با قاصدک ؟ یادته چقدر به هم گفتیم ، کمک ؟


فکر بودن توی قایق یادته ؟ تو به من گفتی شقایق یادته ؟


پیش هم بودیم نذاشتن یادته ؟ اونا مارو دوس نداشتن یادته ؟


نامه بدون امضا یادته ؟ اسم مستعار رویا یادته ؟


طرح اون انگشتر من یادته ؟ پاسخ مختصر من یادته ؟


فال حافظ ، شب یلدا یادته ؟ اسممو گذاشتی شیدا یادته ؟


چیزی خواستیم از خدامون یادته ؟ مستجاب نشد دعامون یادته ؟


چشمون زدن حسودا یادته ؟ چشامون شد مثل رودها یادته ؟


گفتی ما باید جدا شیم یادته ؟ گفتی باید بی وفا شیم یادته ؟


یه دفه از من بریدی یادته ؟ خط رو اسم من کشیدی یادته ؟


گفتی عشق تو هوس بود یادته ؟


گفتی خوب بود ولی بس بود یادته؟


حلقه من تو دست تو دیدم یادته ؟ کلی سرزنش شنیدم یادته ؟


چشم من به چشمت افتاد یادته ؟کاری که دست دلم داد یادته ؟


حالا امدم همون جا وایستادم که تقاظای تو رو جواب دادم .


دراوردم از دستم انگشترو ، جا گذاشتم همون جا دفترو ، اما قول


 دادم به قلبم و خدا دیگه دل ندم به عشق آدما.


هیف شعری که نوشتم یادته ؟ شعر من بدم باشه، زیادته .

نظرات 1 + ارسال نظر
ترگل چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 15:48 http://http/www.nanaz-80.loxblog.com

نازه

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.